רשלנות רפואית

עברתם טיפול שלדעתכם הסתבך ? עברתם טיפול שהתוצאה לא השביעה את רצונכם, או לא מימשה את מה שלדעתכם סוכם או הבטיחו לכם ?

זה הזמן לפנות למומחה, כדי שיבדוק את הטיפול הספיציפי שעברתם, ויחווה את דעתו. סיבה נוספת הינה כי בפניה מסוג זה, מצבכם הרפואי לא רק יבדק, אלא גם יתועד כראוי, וכך, גם אם כרגע תחליטו שלא לפעול בנושא הטיפולי, יעמוד לרשותכם התיעוד שנערך במועד זה, לצורך כל פעוה עתידית.

לא כל טיפול שלא הצליח הינו "רשלנות רפואית". ישנו מכלול רב של נתונים שעל המומחה לבדוק כדי להגיע למסקנה בנושא זה, חלקן הינו – האם בוצע איסוף ממצאים תקין, האם הוסברו הטיפולים המתוכננים ותופעות הלוואי שלהם, האם הוצעו אפשרויות טיפוליות ראויות, ועוד. לאחר איסוף נתונים אלו, יוכל דר' תגרי למסור לכם את המסקנות,

כאשר הן בדרך כלל מנוסחות תחת הנושאים הבאים:

א.    האם עברתם טיפול לקוי, או ראוי ?

ב.    האם הטיפול שעברתם הינו הטיפול שהוסכם עליו ?

ג.    האם בנסיבות הספציפיות של המקרה שלכם, שווה או ראוי לערוך חוות דעת ולתבוע את המטפל.

 

כידוע, עולמנו אינו "תמונה בשחור לבן", אלא ישנם גוונים רבים של אפור.. גם בתחום הטיפולים הרפואיים וטענות הרשלנות.

 

זו הסיבה שישנם מומחים, עורכי דין ושופטים...התשובות לשאלות אלו כרוכות זו בזו, ומומחה ראוי ידע לפתור את הפלונטר באופן נכון. בכך באה לידי ביטוי המומחיות של העוסק במלאכת חוות הדעת – ביכולת להפריד בין המרכיבים השונים של הטיפול, להפריד בין עיקר וטפל, ולדעת כיצד להציג את הרצף הטיפולי באופן מובן, ואת יחסי ה"סיבה תוצאה" בין הטיפול לאי הצלחתו, ובין המצב בהווה לצורך בטיפולים עתידיים.

חוששים שנתקלתם ברשלנות רפואית?

פנו לד״ר תגרי לקבלת ייעוץ

רח' ברודצקי 43 כניסה ב', בסמוך לקניון רמת אביב

טלפון: 03-5223-222 / Email: office@dr-tagari.co.il

03-5223-222